вул. Козацька, 122, м. Київ
(067)234-04-45
ПубликацииНазад

Агропартс: який купити трактор імпортний чи вітчизняний, за матеріалами порталу Латифундист частина 3

На думку фермера Сергія Зеленського сьогодні ринок української сільгосптехніки тільки починає відроджуватися з попелу. «Як приклад таких початківців заводів , які виготовляють сільгосптехніку ,  я приведу Лозівський ковальсько- механіческійо завод. Ми дуже задоволені його причіпним обладнанням. Це перші зчіпки ЗПГ-24 для боронування . Ми вперше застосували їх у себе кілька років тому. І вони у нас і зараз працюють. Потім на цій зчепленні конструктори придумали ще навісити обладнання , і вони використовуються як обприскувачі для внесення засобів захисту рослин - це в основному грунтові гербіциди. Є інші підприємства під Києвом , у Західній Україні . За ціною , за якістю на сьогоднішній день українська сільгосптехніка, я не скажу , що на рівні західних аналогів , але є непогана . У рази дешевше. І запасні частини в рази дешевше. Необхідно тільки налагодити більш серійне виробництво для того , щоб її здешевити , і виготовляти для неї якісні запасні частини » , - вважає керівник « Лозівського Агропромтехсервіс ».
До речі , недоробки вітчизняних виробників сільгосптехніки аграрії найчастіше намагаються виправляти самі. На трактори і комбайни ставлять нерідні комплектуючі . Запчастини купують в інтернеті . А ставлять їх на техніку фірми , які й створилися завдяки такому попиту . Начиняючи вибраними ними запчастинами свою техніку , аграрії намагаються вбити відразу двох зайців : по-перше , здешевити свої витрати (адже вдосконалена українська техніка може працювати не гірше дорогої імпортної ) , а , по-друге , домагаються необхідної якості.
Таким переробкам нерідко піддаються , наприклад , трактори ХТЗ. Своїм досвідом у цьому плані поділився керівник Сергій Зеленський. На тракторі ХТЗ17021 в його господарстві вже кілька разів поміняли двигуни. Спочатку там стояли двигуни « Дойц ». Після п'яти років роботи їх поміняли на мотори ЯМЗ. Але вони , за словами аграрія , показали себе непрактичними для сільського господарства. І ось вже 3 роки на тракторах , які працюють  стоять білоруські двигуни МТЗ. За словами директора , вони відпрацювали 3 роки без поломок . І це господарство не одиничний приклад таких переробок харківського трактора. Відмінність тільки в марках двигунів , на яких зупиняються ті чи інші фермери.


Є у вітчизняної техніки і ще один « програш » в очах вітчизняних аграріїв. Це відсутність достатньої реклами . Якщо закордонні бренди , такі як той же Клаас Лексіон або Джон Дір 8400 додаткового представлення не потребують, їх знають , вони ототожнюються з якістю , їх бачать на різних виставках , то українські , які тільки починають з'являтися на ринку , знаходять собі найчастіше лише локального покупця - як правило , він живе поруч з виробництвом. Хоча справедливості заради треба сказати , допитливі фермери , часом переривають весь інтернет для того , щоб знайти одну лише запчастину , що влаштовує і за ціною , і за якістю. Таким чином, виходить , як у приказці : «Якщо Магомет не йде до гори , то гора йде до Магомета ».
У виграшному становищі в плані інформованості про новинки сільгосптехніки знову-таки залишаються великі агрохолдинги та фермерські господарства . Крім того , що їхні представники мають можливість відвідувати різні , в тому числі і закордонні виставки сільгосптехніки , до них дилери тих чи інших заводів приїжджають самі.

Агропартс передрукував даний матеріал з сайт Latifundist.com

Опубліковано: 21.04.2014
ukraine