(067)234-04-45
ПубликацииНазад

Tractors Lamborghini з двигуном DEUTZ нові показники екологічності ( частина 2)

Deutz AG лідер сучасного моторобудування презентував новинку двигун TCD 2012 L06 обємом 6,1л та системою SCR , який з радістю використовує корпорація Fendt  для комплектації своїх тракторів потужними силовими агрегатами. Інтернет проект agro-parts.com.ua  продовжує друкувати серію матеріалів присвячених сучасній техніці та технологіям (при підготовці даної статті була використана інформація з сайту deutz.com.ua)

Tractors Fendt 828 Vario SCR  проходив тестування в центрі DLG – Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft, Німецьке сільськогосподарське товариство. Новий каталізатор SCR від «Дойтца» очищує відпрацьовані гази ефективніше, ніж при спалені газів методом EGR, що позитивно впливає на підвищення потужності та зменшення витрат палива під час різноманітних робіт – оранка, дискування, культивація. Так при номінальних обертах двигуна на колесах  було отримано 240 к.с та можлива короткочасна максимальна потужність 264 к.с. У ході тестування DLG PowerMix питома витрата пального трактору  Фендт  склала усього 245 г / квт ч. Досягнутий економічний ефект це результат застосування Fendt Efficient Technology, технології SCR та коробки передач Vario. Застосування Ad Blue дозволило отримати 14% економію палива в порівнянні з Дойц TCD 2012 L06 EGR.

Каталізатору SCR  для роботи необхідний продукт AUS 32 (розчин AdBlue®), тобто 32,5% розчин сечовини. В дослідницькому центрі були проведені точні заміри, виявилось що при повному навантажені tractor додатково споживає ще 3,5л «Ad Blue». Можливі синоніми сечовини - карбамід, діамід карбонової кислоти, на німецькому Harnstoff, іспанською – Urea, французькою  – Uree на латині – Carbamidum, Urea pura, Ureum. При зберіганні на складі необхідно знати, що рідина AUS 32 (сечовина або Ад Блю) не відноситься до небезпечних речовин, проте варто уникати прямого контакту з іншими хімічними речовинами, в особливості з нітратами та нітритами. Якщо підсумовувати , то трактор Фендт з силовим агрегатом Дойц 6,1л з безступінчастою коробкою на сьогодні самий «модний» у Європі.

Deutz досить довго розкачувався але в 2010 з допомогою відомої компанії Robert Bosch GmbH та J. Eberspächer GmbH & Ко КG заснував спеціалізоване науково-виробниче підприємство Bosch Emission Systems GmbH (BESG). Наукові розробки даної лабораторії дозволили Дойцу повернутись до когорти лідируючих підприємств у напрямку «чистих вихлопів». Схожий за своїми характеристиками але менш форсований турбодизель Deutz TCD 2012 L06 з інтеркулером іде на комплектацію тракторів Lamborghini R6, DeutzFahr Agrotron, Fendt 700 Vario, а також для самохідних оприскувачів та будівельної техніки. Необхідно відмітити, що нові розробки привернули до себе потужних інвесторів в особі виробника будівельної та дорожньої техніки компанію Volvo Construction Equipment, яка придбала у групи компаній SAME Deutz-Fahr контрольний пакет акцій.

Дана угода, в якій брав участь один з найбільш впливових та потужних концернів з виробництва спецтехніки у світі (виробництво у Швеції, США, Європі), свідчить про суттєвий вплив виробника  двигунів Deutz AG на всесвітній ринок машинобудування.

 

Турбодизелі  Deutz TCD (система EGR), відповідність екологічним вимогам

EU Stage III (IIIa)/US EPA Tier 3

Модель двигуна

TCD 2012

TCD 2013

TCD 2015

Кількість циліндрів

4-6

4-6

6-8

Номінальна потужність

91-250 к.с

111-326 к.с

322-671к.с

p/s Інформація в даному матеріалі викладена в загальному, за більш детальною інформацією звертайтесь до офіційного виробника.

Опубліковано: 13.09.2013
ukraine